Фотосесия и грим на KD

Веднъж казах, че гримирането и фотосесията на KD заслужават отделна история.

Както повечето жени и аз имам сериозен опит в използването на всякакви червила, моливи, пудри, сенки, фон дьо тени, коректори и т.н. Ето защо въпреки че грима за снимка във фотостудио трябваше да е доста по-силен от нормалното (никой или почти никой не би се разхождал с толкова грим по улиците доброволно) успях да се справя без особен проблем, когато трябваше да осъществя тази манипулация върху себе си. Факт е, че четири пъти (да, четири, не съм се объркала) повторихме моята фотосесия, но това се наложи поради желанието ми да разбера кой вид изкуствени мигли пасват най-добре на идеята ни. Суета…

Фотосесиите на KD бяха само две и на втората знаех, че е наложително да е и последната, ако искам да остана жива или да имаме все пак снимка за неговото представяне 🙂

Бях изправена пред сериозен проблем, тръгвайки от мисленето за подходяща поза – достатъчно уверена, но и достатъчно ненатрапчива за човек, който иска да погледне право в очите клиентите си и да каже: „Ей ме на, това съм аз“ и стигайки до самото гримиране.

Обмислях как всъщност трябва да се гримира мъж за снимка на силна светлина и то така, че все пак да си остане мъж в крайна сметка 🙂

Поразтърсих се из интернет и попаднах на един сайт на руски визажист със страхотна галерия „Преди/После“ (http://vadimandreev.com/?page_id=295) Резултатите с повечето дами са зашеметяващи. Но аз все пак се интересувах от мъжкия грим в този момент и забелязах, че повечето мъже са гримирани с доста по-тъмен цвят фон дьо тен от естествения цвят на кожата им. И реших да изпробвам подобен грим на KD…

Когато приключих с грима и той се погледна в огледалото, последва нещо, което мога да сравня само с моментите, когато се опитваше да си купи мобилен телефон с издръжлива батерия и без никакви екстри, като тъч дисплей и други глезотийки, а продавачките му предлагаха наложилите се телефони през последното десетилетие.

Започнах внимателно да премахвам грима, слушайки коментарите : „ Няма нищо естествено в този тен на лицето ми!“, „Никога не съм изглеждал така!“, „Какво е това мазно нещо?“ (млякото за премахване на грим“).

За втория опит се снабдих с бяла пудра, която да нанеса над фон дьо тена и да удовлетворя желанието на KD да не изглежда като моряк със силен слънчев загар.

Но явно бях прекалила и с бялата пудра в един момент, защото някой призрак можеше да завиди на постигнатия от мен резултат.

И тогава с един последен опит, веднага след като поизчетках KD от бялата пудра, успях да постигна търсения резултат. Наложи се доста да се постарая, за да го убедя, че след като се види на снимката няма да изглежда зелен, както изглежда в действителност на огледалото(хихи).

Използвах съвсем малко фон дьо тен за изравняване на тена, малко пудра за фиксиране и зелен коректор, като го нанесох само на местата, склонни да изглеждат много зачервени на снимка.

Целяхме максимална естественост и мисля, че се получи добре:

https://yellowchickstudio.files.wordpress.com/2015/06/p_2_kd_presentation2.jpg

Когато KD занесъл файловете в печатницата похвалили снимката му и попитали кой я е заснел 🙂

Leave a Reply

