Ревю за хотел Форум-Стара Загора

image_6466_big

Имам голям проблем с избора на хотел всеки път, когато се налага да пътувам, а много обичам да го правя… Ето защо съм решила да отделя почтително място в блога за ревюта на хотелите, в които съм отсядала. Ще започна с едно от последните места, които посетих още съвсем в началото на тази година  (2016г.) – Хотел Форум в Стара Загора.……….……………………………………………………………………………..

Първо трябва да уточня, че аз съм изключително взискателна към условията в хотелите (най-вече ЧИСТОТА и Тишина) и доста често ги подлагам на унищожителна критика само заради един намерен косъм, но ще се опитам да съм обективна и да разкажа, както за хубавото, така и за лошото 🙂

  • Хотел Форум е тризвезден хотел с доста добро централно местоположение, като аз бих го сравнила с някои четиризвездни хотели. Има няколко места за паркиране на тротоара точно пред самия хотел, но ако се направи резервация за парко място служителите го пазят с конусчета – нямахме проблем с това. В стаята имахме електрическа кана и комплимент – пликчета  чай и кафе 3в1. Нещо, което ме изненада за тризвезден хотел беше, че имахме и чехлички за еднократна употреба. (Само един чифт в двойна стая, но все пак бях приятно изненадана). На сайта, както и в Букинг  снимките на стаите не изглеждат достатъчно добре – на живо всичко е доста по-приятно и на пръв поглед чисто.  Бях поискала тиха стая при резервацията, която да гледа към двора, а не към булеварда и ми я бяха осигурили-стаята гледаше към градината и освен това имахме частична гледка и към Античния форум, който до към полунощ е много красиво осветен. Имайте предвид обаче, е през лятото градината е ресторант-градина и не е ясно доколко тишината ще бъде налице.
  • Тук идват и някои отрицателни неща, като първото е това, че едната от две нощи почти не успях да мигна – цяла нощ се чуваше бучене от климатичната инсталация (не тази в стаята, а някъде отвън), което за чувствителни на шум хора като мен е голям проблем. Втората нощ бях ужасно изморена и шума не успя да ме спре да заспя. За капак намерих снобче тъмни дълги косми върху една от хавлиите в банята. Ако изключим тази находка, трябва да призная, че всичко останало изглеждаше чисто. Като прибавим и че в самото начало имаше нещо, което да ме подразни – чаршафът беше сложен така, че в горната част, където са възглавниците имаше празно разстояние от около 20см. и трябваше да легна върху матрака в тази част от леглото, ако сама не бях поправила нещата. 
  • Закуската мога да я причисля към неутралните неща – не беше нищо особено и в не много големи количества – но имаше малки кроасанчета и плодови млекца – едно от любимите ми неща за хапване сутрин, така че лично аз не мога да се оплача.

За финал ще споделя, че ако ми се наложи отново да нощувам в Стара Загора, но за не повече от една нощувка, ще избера отново Форум заради приемливото съотношение цена/качество ( и заредена с тапи за уши за всеки случай). 

А вие какво мислите за хотел Форум?  Ще се радвам да коментирате и споделите!

 

 

Leave a Reply

