Colorful Hair

Във всички случаи основата на косата трябва да е светла…да, за съжаление иначе няма да се получи.

След това вариантите са много в зависимост от това какво точно искате да постигнете: цветни кичури, цветни краища или цялата коса да е оцветена. Ще ви разкажа за 3 експеримента с лилаво и розово, които съм правила, ако се чудите какво да опитате.

    1. Преди да открия обаянието на лилавата коса, експериментирах с розова и като всяко начало исках да подходя по-предпазливо и да си направя само един цветен кичур. Направих го с разтворимите напитки Step (степче) 🙂 Предполагам повечето от вас вече са опитвали този номер 🙂 А за тези, които не са, защото са се съмнявали в ефекта мога само да кажа – не пийте степчета, по-добре ги използвайте за боя! Тъй като съм блондинка от доста години, цвета от степчето се задържа повече от 6 месеца! Не зная как ще се държи при по-тъмна основа. Какво направих аз, за да се боядисам:
  • Купих 1 степче с вкус на горски плодове и го разбих в пластмасова чашка с вода.
  • Сложих го в микровълновата, докато разтворът стана горещ.
  • Избрах кичура, които искам да оцветя и го потопих в чашата.
  • Изчаках 5-10 минути и го изплакнах с вода. Това беше – имах си розово-цикламен кичур.
    • За съжаление с този метод не може да се постигне пастелен цвят, а също така ще е доста рисковано по-този начин да се оцвети цялата коса. (Ако намеря лилаво степче бих опитала отново, защото смятам, че за отделни кичури няма по-трайно и евтино решение ;-))

2. Известно време след розовия кичур събрах смелост и за оцветяване на всички краища на косата. Този път използвах полу-перманентните бои Stargazer и избрах пастелно розово.

Цветът се получи, издържа около 4-5 измивания, като постепенно изсветляваше, докато не изчезна напълно. В инсртукцията пише, боята да се нанася на измита и влажна коса, но при мен се получава по-добре, когато нанасям боята на суха коса.

За същата цел – оцветяване на краищата – след като боята падна, реших да експериментирам с тебеширите за коса. Купих розов, но ефекта върху косата ми беше нещо между цикламено и червено. Цапа много – пробвах да го слагам и на суха и на мокра коса…определено не е нещо, което ще ми стане любимо. Освен това косата става изключително суха и много неприятна на допир, там където е оцветена с тебешира, докато при боята Stargazer нямаше такова нещо.

3. Въпреки че розовият цвят се получи добре, аз не харесах как седи на лицето ми и реших да пробвам с другия ми любим цвят – лилаво. Опитах, а любовта ми към лилавото измести тази към розовото 🙂 Боята отново беше Stargazer, а цветът пастелно лилаво. За съжаление лилавото ми издържа по-малко и след второто измиване вече е почти отмито.

IMG_6226

Прилагам и една кифленска снимка за демонстрация на лилавия резултат:

5663_10207266353391683_6533076068975012320_n

Следващата боя, която съм наумила да използвам, защото четох, че е по-издръжлива е на английската марка Directions.

Update: Лилавата боя на Directions е изпробвана и определено ми стана любима. Задържа се много по-дълго, отколкото тази на Stargaze, цветът е по-наситен и покри по-добре.

16522844_10210965815075913_1514539317_n

Тук косата е на няколко измивания. В краищата е светла, тъй като не успях да разпределя добре само една опаковка върху цялата коса 🙂 :

hair-direction

Само по интернет срещам и някои съвсем български варианти за оцветяване на косата в лилаво (има и други цветове): Оцветяващ балсам Leganza и тониращ балсам Престиж. Тониращи балсами на Престиж съм срещала в някои козметични магазини, но само в няколко цвята и, разбира се, не в лилаво.

Update: Изпробвани са тониращите балсами на Престиж, но както говори името им, предназначени са си за тониране, не за оцветяване 🙂 Междувременно на пазара се появиха още няколко варианта на бои за оцветяване – визирам цветните бои (на доста добри цени) в магазини Lilly. Лилаво няма, розовото при мен не се получава изобщо с тези бои, но ако сте фенове на зеленото, силно цикламено и синьо ще ви свършат работа.

За съжаление от България не могат да се купят някои бои, с които бих експериментирала, а на този етап не ми се иска да се занимавам с поръчки от чужбина. (Не и преди да изпробвам Directions и Keune, които могат да се поръчат онлайн от България и имат така желаното пастелно лилаво!). От нещата, които ги няма в България на първо място бих опитала Feria Pastels na  L’Oréal Paris

Ще се радвам да споделите от кои бои сте доволни и какви цветове постигате! 🙂

 Signiture

 

 

Leave a Reply

