Good Box- February 2016

Кутията за февруари на Good Box в вече при мен! Happy! И нямам търпение да се похваля! 🙂

Това е втората кутия, която поръчвам и имах опасения, че може да остана малко разочарована, защото първата беше специалното издание за Св. Валентин.

Е, изобщо не се разочаровах, отново всичко в кутията ми харесва и всичко ще влезе в употреба. След първата кутия, от Good box ми изпратиха въпросник относно мнението ми за продуктите, които съм получила и много се радвам, че пак са включили продукт, който много похвалих в анкетата(вафличката на Nics).

Ето всичко, което намерих във февруарската кутия:

  • 2 пакетчета Tulsi чай от Organic India
  • Натурален Nics с ябълка, пекан и канела от Nics
  • Оризова сладка от Katya&Kary Bakery (опитана почти веднага след отварянето на кутията, но не ме впечатли особено)
  • 100% натурален сок от моркови без добавена захар или вода от Zdravo
  • Биомасло от сладък бадем от ArminaBio (също вече изпробвано (върху лицето), но е твърде рано да сформирам някакво мнение).
  • Натурална борова вода ( това много ме изненада) от Damascena. Може да се пие, да се маже, да се прави като маска за очи. Не  съм я изпробвала още, но нямам търпение да я проверя какви ще ги свърши като маска за очи. 🙂
  • Измиващ гел за лице за всеки тип кожа от Сапунената работилница в travel разфасовка
  • Мостричка крем за лице от Bioearth за мазна кожа – може би единственото нещо, което няма да ползвам или ако го ползвам ще бъде в един от онези женски дни всеки месец.
  • Препарат за миене на съдове от Sodasan – в travel опаковка, ако мога така да се изразя 🙂
  • Подарък от Good Box – българска мартеничка

12596365_10207749760276553_1127718142_n

 

12736215_10207749759996546_1229732245_n

 

12498636_10207749759716539_1507852524_n

Със сигурност ще поръчам и кутията за м.март! 🙂

Leave a Reply

