Memoboard from Art Mess

Отдавна бях решила да си измайсторя сама “мемо борд” или казано по друг начин – местенце, където да си закачам бележчици с нещата, които да не забравя да купя, да направя и т.н.

Имах останала една рамка с опънато платно, която бях купувала преди време от Lidl, но не ми идваше никакво вдъхновение докато не разхледах из Pinterest разни нещица на тематика Home Sweet Home.

И така събрах всичко подръчно из къщи и така хем почистих непотребните неща, хем ги превърнах в нещо интересно.

За направата на борда използвах:

1.Рамка с опънато платно

2. Салфетка за декупажа на цветята в долната част

3. Въженце, което бях купувала за нанизване на мъниста

4. Стари обици от H&M, които забих в платното и окачих въженцето на тях, а с другата част от обиците украсих дръжката на вратата и над пиленцата на дървото

5. Дървените елементи за оградата (част от рамката и платното са – не зная какво е точното им предназначение)

6. Зайчета от Jumbo, които ползвам за Великденска украса

7. Бижу от полимерна глина, което ми беше подарък, но не носех, защото ми беше малко едро, влезе в употреба за направата на цветята около зайчетата

8. Плоско камъче за вратичката на оградата, което се търкаляше из къщи

9. Стари обици с листенца, които съм носила само веднъж и после съм се чудила защо съм ги купила, влязаха в ролята на цветни листа по дървото

10. Памучета за почистване на грим за облачето и плодовете на дръвчето

11. Едно паднало елементче от дреха, което така и не се наканих да пришия обратно за върха на покривчето

12. Акрилни боички , каквото бяха останали и стар лак за нокти за оградата

Мисля, че не пропуснах нищо 🙂12714360_10207614418453092_1243177564_n

 

12674361_10207614418213086_1716758744_n

12714425_10207614419093108_1060164948_n

 

Leave a Reply

