Favorite Sweet Shop

Не обичам торти! И е странно, че реших да пиша за сладкарница. Всъщност ще пиша за цели три сладкарници, но….просто няма как да ги подмина 🙂

Първата е Вила Росиче, виждала съм я само на едно място, но може би е верига? (надявам се, защото наистина си заслужава!)

Обикновено си поръчвам нещо за пиене като сок от бъз или малинада и нещо сладичко – различно от торта,  защото наистина не съм им фен. Понякога обаче някои интересни парчета торта успяват да ме изкушат да ги опитам 🙂 Обожавам и интериорът в сладкарницата, без него просто нямаше да е същото изживяването там – поне за мен 🙂

Другото ми любимо място са всички сладкарнички на 100 грама сладки. Там с удоволствие си похапвам шоколадова тарталетка с малини – последният път нямаше 😦 и я замених с ягодов чийзкейк, който се оказа никак не лош! Чистосърдечно бих похвалила и бисквитките с лавандула, както и бонбоните.

12822000_10207833860979018_241960561_n

12666348_10207614586697298_2128531735_n

Третата любима сладкарница е Вега. Имат торта, от която мога да изям цяло парче, може би защото е с баварски крем, а него обожавам! 😉 Открих, че обичам тази торта покрай една колежка, която я донесе за почерпка по случай сватбата й. По мнение на хората около мен, които обичат да си похапват тортички и останалите им торти са много вкусни и даже предпочитат тях, защото са с повечко шоколад, а не с баварски крем ;-). Освен всичко това и цените им не са толкова надути, както е в първите два случая.

____1__908x1000_

Signiture

Leave a Reply

