Incoco Nail Polish

Получих сухия лак Incoco за педикюр с бюти кутията на Pinks за месец март и бях доста скептично настроена към него, защото си представях, че ще седи като ваденка, но той ме изненада доста приятно в това отношение и по мое мнение не може да се различи от “мокър” лак за нокти.

2

3

Не съм сигурна, че се вижда добре от тези снимки, но има доста блясък, а и на пипане не се усеща различно. Слага се сравнително лесно, но определено като за първи път ми отне малко повечко време и не съм сигурна дали, ако се бях лакирала с обикновен лак и го бях изчакала да изсъхне нямаше да ми отнеме същото количество време 🙂

От марката обещават лакът да остане около 14 дни на ноктите ни поради иновативната технология, но при мен лака издържа 1 вечер в обувки на токчета:

4

При маникюр на ръцете предполагам, че ще издържи колкото обещават, но аз не бих го ползвала за педикюр отново.

Signiture

Leave a Reply

