ESTÉE LAUDER – Sumptuous Extreme

Реших да се възползвам от промоцията, която тече този месец и да опитам спиралата на ESTÉE LAUDER – Sumptuous Extreme за скромните 27лв. и една върната стара спирала 🙂 (Оригиналната й цена е 66лв.)

IMG_6644

Изключително добре сресва косъмче по косъмче миглите без да ги слепва изобщо, лесно се измива само с вода (което за мен е ГОЛЯМ ПЛЮС, не обичам водоустойчиви спирали)  и от първото нанасяне постига горе-долу добър резултат:

Не успява обаче да придаде достатъчно обем (за моите разбирания), каквато всъщност е основната й цел.

Не съм разочарована и ще си я ползвам с удоволствие, но освен, ако не започнат да я предлагат на промоционалната цена за постоянно, втори път едва ли ще се спра пак на нея 🙂

UPDATE: размазва се изключително лесно и ужасно щипе, когато попадне в окото и след повече от седмица ползване определено мнението ми за спиралата се спусна рязко надолу.

Предишната спирала, от висок клас, която съм ползвала е  Dior – Addict It-Lash Mascara, вече доста сухичка, но все още правеща миглите ми по-добре от някои нови спирали… Рекламата й обещаваше измиване само с топла вода и това ме подлъга да я купя преди време. Оказа се, че само с топла вода е невъзможно да се премахне, но и че това е единствения й недостатък.Определено, ако трябва да дам сума от около 50-60лв. за спирала ще е за тази на Dior.

Signiture

One thought on “ESTÉE LAUDER – Sumptuous Extreme

Leave a Reply

