Ресторант Щастливеца – Витошка

Няколко пъти имах честта 😉 да посетя ресторанта.

Обзавеждането е точно по вкуса ми, за повечето хора вероятно малко претрупано, но “всеки си има вкус, казал заекът и…”.13198982_10208858904646045_2032788324_o

Обслужването при всичките ми посещения беше също на ниво и не мога да се сетя, за нещо, което да ме е подразнило. Храната е оформена и подредена красиво и определено вида й възбужда апетита. За съжаление при всички положителни неща и предвид цените на ресторанта има какво още да се желае по отношение на вкусовите качества на храната. Има ястия, които просто не са по моя вкус, но някои са откровено несполучливи.

Не съм имала възможност да изпробвам всичко, но нещата, за които имам мнение (редно е да отбележа, че съм много придирчива към храната.) са тези:

  • Запечени пресни картофки с чубрица, чесън и магданоз – твърде сухички са и не вървят с никакъв сос, който да облекчи сухотата;
  • Кюфтенца от киноа със сирене – ето това е откровен провал на заведението. Особено, ако преди това сте опитвали кюфтенцата от киноа на Happy. В Щастливеца определено бих ги определила като безвкусни, разпадащи се и залепващи в чинията. Да…малко е трудно да се хапват; 12660303_10207614589097358_888712477_n
  • Мешана салата по селски с три вида разядки – това пък е от нещата, които просто не допаднаха на вкуса ми, предполагам, че на някой друг може и да му се услади;13223636_10208858914726297_645366798_o
  • Запечен миш-маш на плоча – това е единствената храна, която ми хареса! Препоръчвам с две ръце! Жалко, че нямам снимка.
  • Чесново хлебче(фокача) – също препоръчвам
  • Домашен сироп от бъз – обожавам бъз и мога да кажа, че са го направили добре, прилича на този от концентратите на Harmonica (освен, ако не е същият)13199375_10208858907286111_1547891834_o
  • Не се сещам как се казва в менюто десертът, който е с еклери – също препоръчан от мен.

Nota Bene! Благодаря на Nadejda K. Photography за предоставените снимки. Повече за нея може да намерите в нейния блог 🙂

Signiture

Leave a Reply

