Good Box- May 2016

Този месец си взех кутията със закъснение, със закъснение я отворих и сега със закъснение пиша за нея 🙂 Отново не ме разочароваха от “добрата кутия” и както им писах в месечната анкета – харесва ми, че винаги идва препълнена!

Както има в кутията за месец май:

13349161_10208646324890108_1819065744_n13414681_10208646324970110_25298565_n1.Vip Slim Tea  детоксикиращ чай, смес от 16 вида български билки и плодове. Може да се консумира горещ или студен.

2. Био Ръжени пълнозърнести солети от Natur BG -не са моя тип солети 😉

3. Напитка Алое вера от Aloe Vera King – не съдържа изкуствени оцветители, консерванти, мазнини и ГМО и много ми хареса на вкус!

4. Био Енергийни бонбони Гуарана от Балев Био Маркет – вече ги пробвах в предишна кутия, не са лоши, но не са и нещо особено…

5. “Лъжичка с мед” е кауза на Социално предприятие “Самаряни”, които с 50% от печалбата подкрепят  деца и семейстао в риск.

6. Нощен крем Арган и Макадамия от Natural Cosmetic – пробвах го два пъти и не съм особено впечатлена.

7. Слънчев сапун от Сапунена Работилница за всеки тип кожа – ухае приятно, малко е мазничък, ако се ползва за ръце.

8. Авокадово масло – малко съм отегчена от масла, защото във всяка кутия има и се чудя вече какво да ги правя.

9. Био ментова вода от Armina Bio- ето това ми се стори най-интересно от кутията, но още не съм го вкарала в употреба 🙂

Signiture

Leave a Reply

