La Pastaria – Sopharma

Съвсем случайно седнахме в този италиански ресторант и с малко закъснение се сетих, че някой вече ми беше говорил за него с цел да го опитаме. Е, вече е опитан на едната му дестинация в София – сградата на Софарма. Другата дестинация е някъде в Лозенец.

Като за първо посещение, впечатленията ми са по-скоро добри. Бяхме седнали в градината и въпреки, че сградата на Софарма е на едно никакво красиво място, почувствах някаква атмосфера и за мъничко се пренесох на тесните улички в Италия с дървени масички и столове, покрити с цветни покривки…13407488_10208646322610051_1597863551_n

Това което опитахме:

  1. Българска традиционна – не мога да се оплача, беше вкусна и точно така както аз обичам да си правя шопската- с печена чушка и може би без грилования патладжан.
  2. Хрупкави тиквички с лимонено айоли и поръсени с пармезан – наистина много нестандартно поднесени и много нестандартно изглеждащи, в първия момент ги сбъркахме за нещо друго. Като вкус – не са моя вкус. Под панировката са нарязани по-дебело и седят малко по-хрупкави и аз бих казала суровички. Но чревоугодницата с мен много ги хареса, така че не мога да ги заклеймя съвсем 🙂13382110_10208646323370070_171446424_n
  3. Ароматни пилешки бон филенца – филенцата определено ми харесаха и най-големия му минус беше, че порцията е твърде малка! Картофките поръчахме като допълнителна гарнитура – пак смешно малко. А ориза беше някакъв странен – огромен, по-голям от басмати и студен.13401272_10208646323410071_1884734212_n

За следващият път съм се наканила да опитам пастата и вината, нали е италиански ресторант все пак 🙂

Този път с това се нахранихме две жени, но ако имаше мъж в компанията щеше да си умре от глад заради малките порции, макар и красиви или пък да плати доста солена сметка…

Вместо вино пихме безалкохолни и сервитиорката обърка моето, казах й, че ще взема това, което ми е донесла и още едно от моето 🙂 Трябва да ги похваля, че грешката не беше калкулирана в сметката…за това пък ние се опитахме да я включим в бакшиша 🙂

Ами..Bon apeti!, ако решите да посетите La Pastaria…

Signiture

 

Leave a Reply

