Free Printable Planner 2017

Отново gluesticks не ме разочарова и още през ноември е подготвила новиия дизайн за планер 2017г.  Всичко, което трябва да направите е да свалите темплейтите от тук и да ги принтирате.

В мой пост от миналата година съм обяснила и за някои други възможности при изготвянето на планер.

А аз тази година…имах желание да използвам повече ръцете си, не толкова принтер и използвах всички “търкалящи се боклуци”, останали ми от стари проекти. Пускам само една загатваща снимка и когато имам възможност да направя снимки с по-добро качество ще споделя проекта с описание какво точно съм използвала:

15666070_10210498169665070_1236155412_n

Signiture

Leave a Reply

