Nuxe

Открих козметиката на Nuxe преди няколко години съвсем случайно в една аптека. Тя си беше много известна още тогава, но аз не знаех 😉 Доволна съм от марката или поне от продуктите, които съм ползвала до сега.

Понеже съм като свраките и се привличам все от светкащи и бляскащи неща, нямаше как да не забележа това шишенце: Мултифункционално масло със златни частици. 

Подходящо е за кожата на тялото, лицето, ръцете, както и за косата. Обичам да го слагам най-вече лятото, защото подсилва много приятно летния загар 🙂

18492490_10211923949868684_22219609_n

След лосиона си взех мицеларната вода с розово масло за премахване на грим и парфюма Prodigieux. Парфюмът е лек с особен аромат, който понякога не мога да преценя дали ми харесва или не. Ако се пръскам с него няколко дни по ред ми идва в повече. От мицеларната вода нямам никакви оплаквания – вече е празна опаковка.

 

Последното нещо, което ме изкуши на марката беше несесерчето за път:

18471551_10211923952068739_951394406_n

Съдържа малки опаковки от мултифункционалното оли (без златни частици), крем за лице, крем за ръце, душ гел и гел за почистване на грим.

Освен, че върши страхотна работа при пътуване, е и чудесен начин да се опитат няколко продукта на цената на един пълноразмерен.

 

Signiture

 

 

Leave a Reply

