Detelina’s Seeds или Ядки Детелина или Добрият Пример

Рядко ми се случва да срещам “добрия пример” – като се започне от лошата храна, лошото обслужване и се стигне до лошия мениджмънт в компаниите. Светлината в тунела е малка…но има я и ето защо реших да пиша за нея 🙂

Чувала съм разни хора да казват, че да “чоплиш” слънчоглед било селско и те не го правят. Аз обаче въпреки че съм градско чедо от стар род, нямам нищо против да съм си селянка по душа и с удоволствие да си чопля слънчогледови семки 🙂 В къщи, разбира се, по възможност в леглото след като съм сменила чаршафите! 🙂

От година – две в къщи се наслаждавахме на чопленето на белите слънчогледови семки на Detelina’s Seeds. Може някой път да е имало някоя по-препечена партида, но като цяло качеството беше повече от задоволително и вкъщи се купуваха само такива семки.

Един ден обаче, след поредното сменяне на чаршафите удоволствието беше помрачено от пакетче, в което около 60-70% от семките имаха проблеми – изглеждаха съсухрени и кафяви, а голяма част от тях имаха и по-тъмни към черни  на цвят учасъци с много неприятен вкус.

След няколко дни взехме ново пакетче – същото положение. След още няколко дни – същото положение.

“Ужасна партида!” – помислих си, трябва да се направи нещо. Така снимах “мостри” от съдържанието на последното пакетче и го изпратих с впечатления и обяснения на производителя. Не се надявах кой знае на какво – може би на отговор – ами такава е партидата в момента и нищо не може да се направи.

Колко изненадана обаче останах след като съвсем скоро след като бях подала моя сигнал ,технолог от Detelina’s Seeds се свърза с мен и ми обясни, че са разследвали проблемната партида, знаят както причинява проблема, обсъдили са го с управителя и са взели решение по него.  Тук реакцията ми едно опулено невярващо животинче с балонче над главата WTF, има мениджмънт в БГ и се интересува клиентите да са доволни?!?

Обясниха ми, че са сменили доставчика си, поради намалели количества в предишния и това е причина за по-лошото качество на семките. След обсъждане с Управителя са взели решение възможно най-бързо да се върнат към стария доставчик, което вероятно ще се случи от следвашия месец (през Септември). Нямам търпение, за което 🙂

Получих по куриер няколко различни вида ядки от Detelina, за да се убедя, че всички останали продукти са качествени и нямат проблеми. И наистина – опитах ги всички и всичко беше вкусно и без забележки 🙂 Изпратиха ми различни ядки и интересното беше, че за някои от тях дори не знаех, че съществуват на пазара, като например фъстъците с…черен пипер 🙂

20614319_10212725117297369_729603287_n20614805_10212725117137365_1716798236_n

Благодаря на Detelina’s Seeds за възможността да опитам неща, които не бях забелязала на пазара, но най-вече им благодаря за добрия пример как трябва да се прави бизнес в БГ.

Signiture

 

Leave a Reply

