Contact

На какво се базират оценките, които даваме в статиите?

I.Ресторанти
Всички ресторанти биват оценявани според нашата субективна гледна точка, което означава, че ако вие не споделяте някои от нашите идеали (например предпочитанието за тишина, докато се храним и възможността за разговор вместо надвикване над силната музика) вероятно някои от ресторантите, за които ние бихме изказали по-скоро негативно мнение – за вас биха били удовлетворяващи.

Накратко едни от най-важните критерии, по които оценяваме са следните:

1. Храната. Определено вкусната храна е най-важният критерии. Обикновено първият ни опит са така любимите ни пържени картофки – ако не са бланширани, ако не са изгорени, ако не са твърде мазни или пържени в неподходяща мазнина – продължаваме напред 🙂 По подобен начин правим дисекция и на салатите – особено тези, които съдържат домати и сме още по-критично настроени към салата над 7лв. чиито домати имат вкус на пластмаса. (Поне могат да ги обелят, за да подобрят ПРЕЖИВЯваНЕТО)

2. Шума. Ако сме отишли на обяд и се чудим дали сме в ресторант или нощен бар определено това заведение няма да бъде посетено втори път от нас. Ако има разположени телевизори и плазми също няма да сме много доволни, но ако са без звук, както в много ресторанти ще успеем някак си да го преглътнем.

3. Обстановката. Определено няма да седнем в ресторант, който не излъчва достатъчно чистота, но и не държим толкова на претенциозния външен вид. Този вид понякога е бил причина за едни от най-големите ни разочарования, когато в прекрасна атмосфера и прекрасна подредба се е налагало да се храним с едни от най-некачествените продукти. Колкото и да е приятна атмосферата, ако храната не е добра – не може да ни върне втори път в този ресторант.

Въпреки че не би трябвало да го споменаваме, когато нещо е определено със закон как да се случва, това се налага: не бихме искали, когато се храним да пушим – пасивно или активно. Заведения за хранене, които не спазват законовото изискване в тази сфера не могат да ни накарат дори да присъпим прага им.

4. Обслужването. Изключително е приятно, когато те обслужват добре, но ако заведението предлага вкусна храна, не е шумно и обстановката е приятна – няма да го наказваме само заради един човек, който има толкова проблеми, че не може да работи професионално 🙂

Advertisements