Long-lasting nail polish-HOW?

Ако маникюрът ви издържа около 3 дни – имате същия проблем като мен 🙂

Това е моето решение за момента: обезмаслител

IMG_6186

Вероятно има много начини да накараме лакът да се задържи малко по-дълго, като се започне от купуването на лак, който обещава да остане на ноктите ни до 7 дни ( “до” е уловката) и се стигне до поставянето на изкуствени покрития като гел и акрил.

Минах и през двете покрития, но много изтощават ноктите ми и не съм им фен – не толкова самите покрития изтощават,a  пиленето при поставяне и поддръжка…

Това, което сега правя, за да издържи маникюрът ми малко по-дългичко е да обезмасля нокътните си плочки преди да сложа лак – без значение какъв и на каква марка. Нокътната плочка на всеки човек е различна – на някои е по-суха, на други е по-мазна. Колкото е по-мазна, толкова по малко време се задържат лаковите покрития, а и не само лаковите – гелът, акрилът…

Какво правя стъпка по стъпка, за да имам малко по-траен маникюр без да се налага да слагам гел лак, акрил и т.н.

Първо изпилявам, където е нужно, за да оформя желаната форма, избутвам кожичките, (НИКОГА не ги режа – това е остаряла практика и в доста чужди държави даже вече забранена!) след това минавам всеки нокът с памуче, натопено в спирт, а след спирта слагам и обезмаслител – харесвам си този на Emmi Nail,въпреки че имам и още един на Chu Jie.

Накрая лакирам 2 слоя от избрания цвят лак и мога да се похваля, че ноктите ми издържат поне 5 дни, ако не прекаля с миенето на чинии… 😉

One response to “Long-lasting nail polish-HOW?”

  1. Long-lasting nail polish-HOW? | Yellow Chick Studio Avatar

Leave a comment